آغاز بلیت فروشی دیدار ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس-راهبرد معاصر

آغاز بلیت فروشی دیدار ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس

بلیت فروشی الکترونیکی دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ امروز /سه‌شنبه/ سی ام مرداد ماه آغاز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرد که دیدار ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم مسابقات لیگ بیست و چهارم، از ساعت ۱۹:۴۵ پنج شنبه – یکم شهریورماه – در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود و بلیت‌های این دیدار از ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه – یکم شهریورماه – از طریق سامانه https://ticket.tractor-club.com
به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان برای حضور در ورزشگاه باید توجه داشته باشند که بلیت‌فروشی صرفاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود و هواداران قبل از حضور در ورزشگاه باید نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

باتوجه به راه اندازی گیت‌های کنترل بلیط، ورود به استادیوم با کارت ملی یا تصویر ذخیره شده بلیت امکان پذیر خواهد شد. لازم به ذکر است، موقع تهیه بلیت از سامانه، تصویری از بارکد ملی و QR کد ارائه می‌شود که هواداران با ذخیره آن در گوشی همراه خود می‌توانند از گیت تردد عبور کنند.

باتوجه به دستورالعمل سازمان لیگ و تاکید فدراسیون فوتبال، با راه‌اندازی گیت‌های جدید به هیچ عنوان امکان تردد افراد بدون بلیت امکان پذیر نخواهد بود.

تیم تراکتورسازی با سه امتیاز اکنون در رده دوم و تیم پرسپولیس با یک امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده